Killing Floor 2 jednak w natywnym 1800p na Xbox One X


Killing Floor 2 jednak w natywnym 1800p na Xbox One X

Killing Floor 2 już wkrótce ukaże się na Xbox One, jednak jak się okazuje, twórcy nie podołają wcześniej obietnicy co do rozdzielczości na Xbox One X.

Portal Wccftech niedawno korespondował z głównym programistą grafiki, Dave'em Elderem i pracownik studia Tripwire Interactive ostatecznie wyjawił, że gra na Xbox One X będzie ostatecznie działać w natywnym 1800p, zamiast 4K (2160p). Elder chwalił się, że wystarczyło zaledwie 4 godziny, aby przekonwertować grę na Xbox One X z podstawowego modelu konsoli. Deweloperzy próbowali zaimplementować natywne 4K, lecz rozdzielczość ta spowodowała spadek liczby FPS-ów. Dlatego też zdecydowano się na 1800p.

Jednak Killing Floor 2 nie obsłuży natywnej rozdzielczości 3840 x 2160 na Xbox One X. Zamiast tego będzie 3200 x 1600 - sporo więcej niż 1800 x 1600 na PS4 Pro, ale niemniej jednak niesmak pozostaje.

Oficjalnym wytłumaczeniem tej decyzji była chęć odpowiedniego wyważenia jakości obrazu, jak i wydajności. Mimo wszystko, edycja na Xbox One X będzie posiadała tekstury z ustawieniami Ultra, a klatkaż będzie wyższy niż na zwykłym modelu Xbox One, pomimo tego różnicy w rozdzielczości. Na PS4 Pro z kolei twórcy gier zastosowali 1600 x 1800 pikseli ze skalowaniem do 3200 x 1800 przy udziale techniki zwanej checkerboardingiem.  Niestety Tripwire Interactive nie ma zamiaru na razie wprowadzać wysokiego zakresu dynamiki HDR, a więc definitywną wersją gry będzie nadal na PC. Tam możemy cieszyć się natywnym 4K oraz technologią Nvidia Flex do realistycznego renderowania graficznych scen przemocy.

Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!

Pokaż / Dodaj komentarze do:

Killing Floor 2 jednak w natywnym 1800p na Xbox One X
 0