Testujemy Cyberpunk 2077 na PC. Path Tracing to nowy wymiar grafiki


Testujemy Cyberpunk 2077 na PC. Path Tracing to nowy wymiar grafiki

Test RT overdrive w Cyberpunk 2077: wydajność

Do testów wydajności wybrałem miejsce opisane jako Parque del Mar. Pomiar obejmuje przejście przez krótki pas roślinności i dalej, wzdłuż alejki. Z aktywnym śledzeniem promieni jest to jedna z bardziej wymagających dla GPU lokalizacji w całym Night City i uzyskanie w niej wysokiej liczby FPS to gwarancja komfortu rozgrywki przez całą kampanię fabularną, bez niepożądanych spadków poniżej granicy płynności. Testy wykonałem w rozdzielczościach 1080p (Full HD), 1440p i 2160p, a także przy różnych ustawieniach śledzenia promieni (wyłączone, profile psycho i overdrive) oraz DLSS. Dopisek "FG" przy słupku oznacza włączony generator klatek.

Miejsce testowe

Testujemy Cyberpunk 2077 na PC. Path Tracing to nowy wymiar grafiki

Parque del Mar

 

Wyniki wydajności

Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!

Pokaż / Dodaj komentarze do: Testujemy Cyberpunk 2077 na PC. Path Tracing to nowy wymiar grafiki

 0